Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Garanti/Reklamasjon

NB! Har du garanti/reklamasjonsforespørsel, send inn dette skjemaet (last ned) til support@ncsolutions.no

 

Nordic Cab Solutions AS gir 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven.

Kunde har reklamasjonsrett i inntil 5 år og kunde må melde ifra innen 14 dager etter at feilen er oppdaget.

NordicCab dekker ikke skader på grunn av misbruk (for eksempel kutt, rifter og hull i tøy og tekstiler), samt kosmetisk skade (som oppskrapte eller flekkete tekstiler).

Det rettes ikke feil forårsaket av forhold utenfor NordicCabs kontroll. Slike feil inkluderer, men begrenses ikke til, misbruk, feilmontering, overlast eller feil bruk av produktet eller dets tilbehør i henhold til skriftlige instruksjoner, sikkerhetsinstruksjoner og retningslinjer. Det dekkes heller ikke skade på brukers kjøretøy, last, eller på andre personer eller annen eiendom.

Slitasje som følge av vanlig bruk på for eksempel bremser, elektroniske deler, slanger og dekk, problemer med overflate, defekte glidelåser, skade på spenner, belegg som skaller av og avfargede tekstiler dekkes ikke i garantiperioden.

Om skade forårsakes av flyselskaper eller annen fraktskade (dette inkluderer trykkskader, rifter, kutt og hull i tekstiler, skader på hjulkapsler, håndtak og øvrige bestanddeler), dekkes ikke dette av vår garanti. I slike tilfeller bør skadekravet rettes mot transportselskapet.

Kjøper er ansvarlig for kostnaden ved å returnere komponent(er)/produkt(er) og kjøpsbevis tilbake til stedet hvor produktet ble kjøpt.