`

Angrerett

For å returnere produktet, kontakt oss på info@nordiccab.no slik at vi kan delta i saken din.

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader kan ikke refunderes. Hvis du mottar tilbakebetaling, blir kostnaden for returforsendelse trukket fra refusjonen din.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar for ditt utvekslede produkt å nå deg, variere.

Når din retur er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt det returnerte varen din. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen din.

Hvis du er godkjent, blir tilbakebetalingen din behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet eller den opprinnelige betalingsmåten, innen en viss periode. Vi kan ikke garantere de dagene som er tatt for å fullføre refusjonen, men vi lover å gjøre vårt beste for å løse raskt.

Hvis du ikke har mottatt en tilbakebetaling ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen. Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før tilbakebetaling er offisielt postet.

Deretter kontakter du banken din. Det er ofte litt behandlingstid før en tilbakebetaling blir lagt ut.

Hvis du har gjort alt dette, og du fortsatt ikke har mottatt din tilbakebetaling, vennligst kontakt oss på info@nordiccab.no.